Wednesday, January 15, 2014

[Review] Trusa de machiaj NYX ALL I Have Ever Wanted Box

An nou, blog nou si...iata ca in cele din urma m-am decis carui produs sa ii fac primul review: trusa de machiaj NYX ALL I Have Ever Wanted Box. Am cumparat-o acum circa 2 luni din magazinul online The MakeUpShop la pretul de 139 RON asa ca am avut ceva timp sa experimentez fel de fel de machiaje si sa-mi formez o parere cat mai obiectiva. Cam asa arata:




Fiind o fire mai analitica, am stat si am facut un research pe internet inainte de a o cumpara. Au fost si alte variante care mi-au facut cu ochiul insa in final m-am oprit asupra acestei truse...si nu regret deloc. Este extrem de practica, continand cam tot ceea ce ti-ai dori sa contina un astfel de set: 72 de culori pentru pleoape, 4 farduri de obraz, 2 pudre (una normala si una bronzanta), o pudra pentru conturul fetei si una pentru iluminat, 6 luciuri de buze de culori diferite, 2 pensule pentru aplicarea fardurilor si doua pentru aplicarea rujului. 





Fiind o adepta a machiajului natural, care scoate in evidenta trasaturile intr-un mod cat mai placut, consider ca aceasta trusa este perfecta pentru cele care prefera acest tip de machiaj. Contine multe culori neutre, foarte multe tonuri de maro/bej, roz/mov. Este de asemenea potrivita pentru cele care prefera machiajul tip smokey eyes.

Daca preferi culorile mai tari probabil ca ar trebui sa optezi pentru o trusa cu mai multe nuante intense de galben, albastru, verde etc. Fardurile sunt atat mate cat si sidefate, in proportii aproximativ egale (totusi, parca cele sidefate sunt mai numeroase).

Blush-urile au culori frumoase si dau o mina sanatoasa pometilor. Eu obisnuiesc sa aplic pudra iluminatoare chiar deasupra pometilor pentru o mai buna definire a acestora. Cat despre luciurile de buze, nu pot sa spun ca m-au impresionat prea tare, fiind putin prea lipicioase pentru gustul meu. Nuantele sunt insa placute si am continuat sa le folosesc ocazional.

In concluzie, pot sa spun ca aceasta trusa este pretty lovely :) Nu regret ca am cumparat-o avand in vedere ca raspunde perfect nevoilor mele in materie de machiaj. In curand voi posta si cateva machiaje realizate cu aceste farduri. Sper ca acest review v-a fost de folos. Voi ce alte truse de machiaj folositi si recomandati?



No comments:

Post a Comment