Thursday, January 16, 2014

[Review] Perle iluminatoare pentru fata de la AVON

De mult timp vroiam sa imi cumpar perlele iluminatoare de la AVON. Le tot vedeam prin catalog dar cum prefer defel sa ma informez inainte sa cumpar ceva, am tot amanat momentul.  Pana acum doua luni...cand mi-a picat in maini  catalogul AVON si le-am vazut la oferta (20 lei). Nu am rezistat tentatiei si le-am cumparat.

Cum le-am primit m-am grabit sa deschid cutiuta si prima impresie a fost ca...din punct de vedere cantitativ ma asteptam sa fie mai multicele. Insa cum eu le folosesc mai mult in loc de blush, probabil ma vor tine destul de mult timp chiar si asa.



Legat de aplicare, nu folosesc buretelul furnizat impreuna cu perlele ci o pensula speciala pentru blush. Ca sa fiu sincera nici nu am incercat buretelul insa mi s-a parut putin rigid si am preferat pensula.

Perlele ofera intr-adevar o stralucire subtila fetei, continand niste particule micute stralucitoare care ilumineaza frumos. De cand le-am luat le folosesc aproape mereu pe post de blush. Initial ma tentau berlele bronzante insa am citit mai multe pareri nu tocmai pozitive pe alte bloguri si m-am hotarat sa le iau pe acestea. Voi le-ati testat? Cum vi se par?


1 comment:

  1. Frumos articol! Uite-l si pe al meu daca doresti! https://dianagbeauty.wordpress.com/2016/08/08/avon-bronzers-review/

    ReplyDelete