Thursday, January 16, 2014

[Review] Gommage Beurre de Karité de la Evoluderm

Nu puteam sa nu va scriu cateva randuri despre produsul care in acest moment este preferatul meu in materie de ingrijire a fetei. Ei bine, este vorba despre Gommage Beurre de Karité de la Evoluderm. Si pentru ca am facut un mic research cu privire la untul de Karité iata ce am descoperit:

- untul de Karité mai este cunoscut sub denumirea de unt de Shea
- este extras din fructele unor arbori ocrotiti de lege, ce cresc in Africa
- este un ingredient extrem de intalnit in industria cosmetica datorita proprietatilor sale extraordinare, dar si in numeroase retete culinare africane
- unt karité = viata in limba diula
- proprietatile untului de karité sunt bine stiute din cele mai vechi timpuri, vracii africani folosind deseori acest unt pentru a vindeca boli ale pielii si ale scalpului. Legenda spune ca secretul frumusetii reginei Nefertiti consta tocmai in folosirea untului de karité pentru ingrijirea tenului si pielii.



Ce promite produsul:
- indepartarea celulelor moarte si stimularea regenerarii celulare
- piele mai hidratata si mai fina

Parerea mea
Avand in vedere faptul ca are in compozitie niste bobite exfoliante, inlatura eficient celulele moarte, lasand pielea mai hidratata si mai catifelata. Miroase frumos iar consistenta este destul de tare. Sunt deja la al doilea tub si probabil ca il voi cumpara in continuare. Eu l-am gasit in magazinul DM si a costat in jur de 23 lei. Exista mai multe sortimente: cu argan, extract de piersica si extraxt de aloe vera. Asadar aveti de unde alege:) Voi le-ati incercat? Ce parere aveti despre ele?




No comments:

Post a Comment