Friday, January 17, 2014

[Review] Benzi de curatare a porilor de pe nas Beauty Formulas

Acum ceva vreme am intrat in magazinul DM fara a avea intentia de a cumpara ceva in mod special. Bineinteles ca nu m-am putut abtine si nu am plecat cu mana goala. Printre produsele de beauty cumparate s-a numarat si cutiuta cu benzi de curatare a porilor de pe nas de la Beauty Formulas. 


Tin minte ca aveau si benzi pentru alte zone ale fetei insa eu le-am ales pe acestea avand in vedere ca aceasta este zona mea cea mai problematica. Au costat in jur de 16 lei iar cutiuta contine 6 benzi. Pe ambalaj scrie ca mai intai se uda abundent zona nazala dupa care se aplica banda apasand usor. Se lasa sa se usuce usor circa 10-15 minute dupa care se dezlipeste cu grija tragand dintr-un capat in altul. De asemenea, nu se folosesc mai mult de trei ori pe saptamana. Am citit pe internet ca daca sunt folosite prea des iti pot largi porii, asadar nu exagerati.


Inainte de a le folosi am citit pe alte bloguri ca se obtin rezultate mai bune daca mai intai faci o baie de aburi pentru a deschide porii. Pe langa baia de aburi tin minte ca m-am spalat bine pe fata inainte de a aplica banda, facand chiar un gomaj, asadar nasul era deja foarte fin iar rezultatele mai greu de vazut. Totusi, daca te uitai atent puteai vedea mici impuritati pe banda. 

Mama si sora mea au folosit benzile fara a se spala inainte sau a face vreun gomaj iar rezultatele au fost mult mai vizibile. Benzile erau mult mai incarcate iar nasul mai fin astfel incat puteai vedea foarte bine efectele. Asadar, cred ca se obtin rezultate mai bune daca aplicati benzile atunci cand simtiti la atingere nasul putin rigid din cauza punctelor negre sau a altor impuritati si sa nu faceti vreun gomaj inainte, cel putin asta a fost concluzia la care am ajuns eu. Nu uitati ca fiecare persoana este unica asa ca benzile vor avea rezultate mai bune pentru unii comparativ cu altii.  Voi le-ati incercat?


No comments:

Post a Comment