Sunday, January 19, 2014

Blue Party Make-up

Mi-am propus sa ies din zona de confort, adica machiajele naturale, in care predomina nuantele de bej, roz, lila si m-am gandit sa incerc un smokey cu mai multe nuante de albastru. Propunerea mea: Blue Party Make-up, un machiaj care cu siguranta te va scoate din anonimat :) Nu este foarte greu de realizat, insa iti trebuie ceva indemanare si rabdare...asta pentru a atinge rezultatele dorite. A durat ceva pana ce am obtinut exact ceea ce am vrut pentru ca trebuie sa fii destul de atent la blenduirea culorilor, insa mi-a placut ceea ce am vazut la final.

Am folosit farduri din trusa NYX All I Have Ever Wanted Box (vezi review aici) - nuantele le puteti vedea in poza de mai jos, genele le-am dat cu rimelul pentru volum de la Maybelline New York Collosal Volume Express iar pentru conturarea ochilor am folosit pe pleoapa superioara creionul negru de ochi de la Bourjois Khol&Contour. Imi place mult acest creion pentru ca este rezistent, intens, se aplica usor si pe deasupra are si ascutitoare. Daca tin bine minte exista insa si o varianta XL fara ascutitoare. Ceea ce ma deranjeaza la creioanele de genul asta este faptul ca trebuie ascutite si ca de obicei irosesc destul de mult produs ( in fine, poate nu am gasit ascutitoarea ideala...sau poate ar trebui sa optez pentru un creion din acela care se roteste in partea inferioara).

A fost pentru prima oara cand am realizat acest tip de machiaj insa mi-a placut ce a iesit asa ca o sa-l mai incerc si cu alte ocazii.







No comments:

Post a Comment