Tuesday, January 21, 2014

Goldish brown make-up

Nu stiu de ce dar maroul si auriul sunt culorile mele favorite in materie de make-up. Asta poate si pentru ca prefer machiajele ceva mai naturale si nu foarte incarcate (poate si pentru ca trusa mea de machiaj are nenumarate nuante de maro:) Ce imi place cel mai mult este faptul ca te poti juca mult cu tonuri variate, de la bejuri calde, aurii, pana la nuante senzuale de coniac. In plus, daca este combinat cu un contur fin al ochilor realizat cu tus sau creion negru privirea este subliniata si mai mult. Pe pleoapa inferioara va sfatuiesc totusi sa nu folositi negru, ci mai degraba maro sau bej, pentru a nu obtine o privire prea dramatica.

Astazi m-am horarat sa va arat un machiaj bazat pe aceste doua culori care poate fi purtat atat ziua cat si seara. Desi la prima vedere nu este un machiaj foarte complicat, a durat ceva pana ce am reusit sa blenduiesc culorile cum trebuie astfel incat sa obtin rezultatul dorit. Nu ezitati sa incercati si voi acest machiaj care mi se pare ca pune frumos in evidenta mai ales ochii caprui.

In ceea ce priveste produsele, am folosit farduri din setul de la NYX All I Have Ever Wanted Box (vezi review aici) - nuantele le puteti vedea mai jos, genele le-am accentuat cu rimelul de la Bourjois Liner Effect (review aici), pleaopa superioara am conturat-o cu creionul negru de la Bourjois Khol&Contour iar pe cea inferioara cu un alt creion de culoare maro-aurie de la Color Trend-AVON.






No comments:

Post a Comment