Monday, January 20, 2014

Pretty lovely orange make-up

Cand m-am apucat sa fac acest machiaj aveam in minte alt rezultat. Ma gandisem initial la o trecere de la portocaliu la roz, mov si gri in partea exterioara si pliu. Ei bine, nu pot sa spun ca nu seamana deloc cu ceea la ce ma gandisem insa trecerea de la o culoare la alta e putin diferita :) 

Marturisesc ca nu e prima oara cand mi s-a intamplat sa am un model de machiaj in minte iar la final sa constat ca planul de acasa nu se potriveste cu cel din targ. Chiar si asa zic ca machiajul este unul dragutel care nu stiu de ce ma duce cu gandul la vara...pana la urma nu mai e asa de mult, doar cateva luni ne mai despart :) Pana atunci zic sa ne multumim cu multa culoare si creativitate. Daca va place acest machiaj nu ezitati sa il incercati si voi. Evident este destul de greu sa iasa chiar la fel insa pot exista nenumarate variante, nu-i asa? :)

Cat despre produse, am folosit farduri din setul de la NYX All I Have Ever Wanted Box - nuantele le puteti vedea mai jos, genele le-am accentuat cu rimelul de la Bourjois Liner Effect caruia i-am facut si un review aici, pleaopa superioara am conturat-o cu creionul negru de la Bourjois Khol&Contour iar pe cea inferioara cu un alt creion de culoare maro-aurie de la Color Trend-AVON.





No comments:

Post a Comment